så jävla trött på mig?

- Släpp taget då!



Till annat..

Mathilda är hos sin mormor och de ska till skansen idag och sen vidare till norrtälje. Jag däremot, ska bara gå hemma och fisa och fixa lite här o där.. göra e tonfiskröra och äta baguette...Det förtjänar jag efter den här veckan efter alla plågor i kroppen... åkt in akut för minsstanke om blodpropp (va ingen), sprungit för glatta livet efter mathilda som fick black out i en nerförsbacke och hitta inte bromsen på cykeln.. vilket ledde till foglossningen från HELL...

Men jag har fått se min son i veckan, och mi dotters beundran över honom där på skärmen.. det var värt ALLT! <3

Däremot är det en stor bebis som med större chans kommer lägga sig i säte, då han just nu ligger på tvären.. och rumpan glider ner mot bäckenet och huvudet fortfarande upp.. vi kommer att följa upp med fler ultraljud och växer han i den här takten så kommer jag förmodligen bli igångsatt, MEN ligger han i säte så kommer jag inte ens försöka trycka ut honom... kan ni glömma ;)


Har en hel del bebisprylar kvar att köpa...
-skötbord (har ingen aning om vad vi ska ha för nåt)
-babysitter
-babyskydd
-bäddset till spjälsängen
-kläder (haha har inte köpt ett plagg än:P )
-bäddset till vagn
-babygym

säkert en massa annat också.. men jag tar det coolers ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0