Tacksam

Att jag har min familj och mina riktiga vänner. Jag är gravid och tråkig och folk ramlar av pinnen en och en. Men mina VÄNNER håller sig hårt kvar. Och jag vet vilka ni är. Jag har valt bort action, skitsnack och fjortisfasoner. Jag är tacksam att ni finns kvar, och älskar mig för den jag är. Jag kan festa trots min mage, alkohol dricker jag knappt iaf, men efter att magen kom har det verkligen visat sig vilka som står kvar. Och det kommer jag ALLTID bära med mig! Ni är bäst hela gänget!

Kommentarer
Postat av: Astrid

Det är lustigt det där, hur vissa kan betee sig.

Du är ju inte en annan Karro för att du e preggo !

Men samtidigt, var tacksam så du vet vilka som e dom som kommer att stanna ...För Alltid.

Kramiz

2011-06-02 @ 16:12:50
URL: http://www.ouidnovis.se
Postat av: Carro

FINA DU <3

2011-06-02 @ 21:24:05
URL: http://emmasandracaroline.blogg.se/
Postat av: Rebecca Philipson

Allt för dig.. Du står vid min sida vått och torrt.. speciellt när jag var gravid och hade de kämpigt och de är jag dig evigt tacksam för plus att du kämpade med mig igenom värkarna när mina små var på väg till jorden :) Kommer alltid att finns för dig så som du alltid funnits för mig <3

2011-06-03 @ 07:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0