Nice dag :-)

Igår kom Kristoffer (Kentas bror) över och även min mamma.. Vi åt grillad vitlöksspäckad fläskfilé med potatisgratäng och tomatsallad med feta i! Omg va gott! Pappa kom över en snabbis och åt typ.. Efter maten skulle vi kolla film, men min dotter va inte alls i stämning för sova när både mormor och morbror va här, vem vill sova då?! Så jag hann se fem minuter av filmen och sen gick jagvo la mig bredvid mathilda.. Eftersom vi hade folk över fick hon sova i vår säng, men hon har skitsvårt att somna där?! Hur som så somnade jag som en stock och vid 00.30 väckte mamma mig. Och sen kunde jag inte somna om av olika anledningar. Så somnade igen vid 04.30 och 06.40 vakna mathilda.. Trodde fan det va ett skämt! Eller nej, förlåt.. Hon väckte mig då med fösas runt hela munnen och sa att mormor inte åt upp sin glass.. Vafan, knäpp unge! Haha! Så satte på en film och sen turades jag o Kenta om att ta henne tills jag slutligen gick upp 08.30. Gick ner o handla lite extra gott till frulle, hem och så åt vi frukost på baksidan. Fast mamma sov igenom hela frukosten. Med tanke på vädret idag så bestämde vi oss för att testa på Storsjön, och insåg att vafan det är ju privat mark, men eftersom vänner i området tipsat oss fick vi bada iaf, vilket mysigt ställe!!!! Jennie, dalle och aishah var med. Sedan bröt vi upp och jag o min lilla halva familj åkte vidare ut till barnviks by för att hälsa på fina zandra med barn. Tog en kaffe där och sen åkte vi hem igen. När vi kom hem gick Kenta ut och sprang en runda sen åt vi middag bestående av potatissallad, schnitzlar och feta och lite sås och grönsaker på baksidan. Idag har jag ett slags lugn i kroppen, fick ett mail jag länge väntat på :-) Så imorn är vi bjudna på middag och ett försoningssamtal. Nu däremot gott folk, ska Carro den fete dricka sitt kaffe, snart lägga barn och sen dör jag i soffan med min andra hälft <3 Imorn kväll efter middagen ska jag hem och göra en sista uppsats och examination.. Sen går jag på sjukskrivning! Jaja, so long suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0