Hallu

Sovit som en kratta inatt, hosta och snorig :-( men va gör det om hundra år? Hade en myspys dag igår med Goa vänner i braxen, ungarna lekte, blev blöta, slog sig men lika glada för det ;-) mathilda gick hem med min gravtröja med trycket "it started with a kiss" haha, bedårande söt! <3 Sen blev det grill med halva gänget från braxen, provencalsk potatis med fläskkarre, bea och godaste philadelfia röran! Riktigt gott! Ungarna åt två stora portioner var och ville ha mer! Bara det att potatisen tagit slut, så muta de med chips istället ;-) Kenta är och tjänar kosingen idag, och jag och ungarna slutar nog upp i parken idag igen, eller holmen? Nån som vet temperaturen i vattnet? Kan väl inte va sååå kallt? Gick och titta på bebiskläder igår, alltså jag vågar inte köpa nåt! Vet ju inte hur stor han blir, men vafan vill ju ha nya "åkahemkläder" iaf! Har en hel Ikea kasse med kläder, med kläder som lapparna sitter kvar... Fick av Goa Rosie, och så har jag fått av zandra. Så kläder finns, minst sagt :-) Bebis kickar o kickar o kickar, tror inte han sover alls där inne? Aldrig nånsin.. Inga små puttar utan karatekickar uppe o nere samtidigt och helst i sidan samtidigt, men man vet att man lever och att hela livet är fyllt av lycka <3 han är så efterlängtad lilla lillebror. Nä dricka upp kaffet, ta en dusch och sen tar jag tjejorna i handen och går ut :-) Hare bra rå ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0